OSO Hotwater varmvattenberedare

OSO Hotwater julkistaa uuden identiteetin ja uudet verkkosivut

Kuuma vesi on tärkeä osa terveyttä ja hyvinvointia. OSO-lämminvesivaraajat ovat tarjonneet mukavuutta miljoonille ihmisille Norjassa ja muualla Euroopassa jo vuodesta 1932 lähtien. OSO Hotwaterin tärkeimmät arvot ovat aina olleet laatu, energiansäästö ja ympäristö. Uuden identiteettimme kautta OSO vahvistaa näitä ominaisuuksia, mutta myös identiteettiämme luotettavana ja innovatiivisena maailmanluokan ruostumattomasta teräksestä valmistettujen varaajien valmistajana.

OSO Hotwater on yksi Norjan tunnetuimmista kotitalousbrändeistä, ja se tunnetaan erityisesti siitä, että se jättänyt jälkensä norjalaisiin kellareihin, kylpyhuoneisiin ja keittiöihin jo useiden sukupolvien ajan. «Toimiala kehittyy jatkuvasti, kuten myös OSO yrityksenä. Siksi tuntui aivan luonnolliselta, että yrityksen identiteetti nostettiin heijastelemaan sitä, missä yritys on tänään ja missä näemme itsemme huomenna», sanoo Roy Magnussen, OSO Hotwaterin toimitusjohtaja.

OSO Hotwaterin identiteetti on sen perustamisesta vuonna 1932 lähtien kokenut monia muutoksia ja mukautunut aikaansa. Yhteistä niille kaikille on se, että nimi «OSO» on pysynyt vankkumattomana kaikissa versioissa. Tätä jatketaan ja vahvistetaan uudessa logossa. «Tiedämme, että OSO on vahva brändi Euroopassa, ja se liitetään ikuisesti sellaisiin käsitteisiin kuin laatu, ympäristö ja tehokkuus. Haluamme uuden identiteettimme vahvistavan ja ankkuroivan näitä ominaisuuksia kuluttajien kanssa sekä kotimaassa että ulkomailla. Uskomme että uusi logo toimii hyvin ja ilmaisee arvoja, joita edustamme», sanoo Sigurd Braathen, OSO Hotwaterin tuotepäällikkö ja omistaja.

Uusien verkkosivujen kehitys on tapahtunut rinnakkain uuden identiteetin kehittämisen kanssa. Uuden verkkoratkaisun tarkoituksena on ankkuroida verkkosivusto uuteen identiteettiin ja tarjota parempi saavutettavuus ja yleiskuva OSO Hotwater -tuotteista LVI-teollisuudelle ja kuluttajille. Uusi verkkosivu on osa OSO Hotwaterin suunnitelmaa parantaa digitaalista läsnäoloaan. ”Haluamme olla siellä, missä nykyiset ja potentiaaliset asiakkaamme ovat. Uskomme, että lisääntynyt digitaalinen läsnäolo auttaa asiakkaitamme tekemään lämminvesivaraajia valitessaan parhaat valinnat niin laadun, taloudellisuuden kuin ympäristönkin kannalta. Toivomme ja uskomme, että uusi verkkoratkaisu on ensimmäinen askel ja perusta verkkopalveluiden jatkokehittämiselle” Roy Magnussen sanoo.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn